Pencuri Mer*g0l Patung Dalam Pasaraya Ditahan

Brazil: Seorang Pencuri ditembak ketika sedang melakukan hubungan seks dengan anak patung pakaian prop selepas waktu rehat di  dalam pusat membeli-belah di Jaragua ,Suspek enggan untuk menjelaskan mengapa dia menjalin patung ' ganas ' .

tindakan lelaki tersebut  terdedah selepas seorang pengawal keselamatan di sebuah pusat membeli-belah untuk memeriksa kamera litar tertutup (CCTV ) di premis untuk mencari maklumat mengenai beberapa kejadian kecurian di sana.

Melalui rakaman CCTV pengawal keselamatan melihat seorang lelaki mencuri beberapa pasang seluar dalam .Pada satu ketika lelaki dilihat mendirikan patung di dinding sebelum mencium ' payudara ' dan melakukan perbuatan cabul .

Lelaki yang menutup mukanya dengan menggunakan T -shirt yang dipakai kemudian memakai seluar sebelum meninggalkan.Rakaman itu akan dimuat naik ke YouTube.Suspek ditahan selepas laporan dibuat mereka mengenal pasti suspek apabila dia kembali di sana.

Polis percaya suspek mencuri baju untuk dijual bagi mendapatkan stok dadah.Sementara itu, pengurus sebuah pusat beli-belah di Ricardo Carvalho menganggap insiden itu " terlalu pelik . "" Bayangkan jika dia memecah masuk ke rumah, ia tidak mustahil dia melakukan apa-apa perkara kepada seseorang ," katanya dalam satu kenyataan.Suspek mendakwa dia memasuki pusat membeli-belah kerana " tiada kerja lain." Bagaimanapun, beliau enggan mengulas mengenai perbuatan lucahnya itu. agensi
0 Komentar untuk "Pencuri Mer*g0l Patung Dalam Pasaraya Ditahan"

 
Copyright © 2014 Hot Giler - All Rights Reserved
Template By Catatan Info